
„Nimic nu este mai puțin productiv decât a face mai eficient ceea ce nu ar trebui să fie făcut deloc.”
- Peter Drucker
Orice companie care are ca și scop obținerea profiturilor, depune efort să ofere valoare clienților săi. Din păcate, prea multe companii nu conștientizează modul în care oferă valoare clienților săi. Procese neclare și operațiuni ineficiente duc la întârzieri în livrări, nivel ridicat de stres, calitate proastă a produselor și serviciilor, creșterea costurilor și micșorarea profiturilor. Produsul nu reprezintă doar bunul fizic, clienții apreciază experiența pe care o au în raport cu companiile cu care colaborează. Companiile care vor să fie sustenabile, trebuie să asigure procese și operațiuni eficiente și eficace pentru a oferi valoare clientului lor.
- ABORDAREA NOASTRĂ -
În procesul de îmbunătățire a operațiunilor clientului, aplicăm metodologii care permit identificarea constrângerilor în lanțul valoric. Această abordare ne permite să selectăm instrumentele potrivite și să dezvoltăm capacitățile interne care, pe de o parte dau rezultate rapide și pe de altă parte, vor asigura crearea culturii de îmbunătățire continuă. Unul din obiectivele de bază ale proiectelor de creștere a eficienței operaționale, este asigurarea rentabilității investiției din partea clientului.
SOLUȚIILE NOASTRE
Setarea sistemului de planificare a producerii și executării comenzilor
Implementarea sistemului de asigurare a calității
Echilibrarea sarcinilor asupra resurselor
Îmbunătățirea operațiunilor
Crearea sistemelor de management al proceselor
Implementarea sistemului de dezvoltare a abilităților angajaților
Implementarea mecanismelor de management al informației și recalibrare al echipamentelor
Managementul performanței
Implementarea sistemului de eliminare a pierderilor în producere și servicii
Setarea sistemului de mentenanță al echipamentului
Implementarea sistemului de îmbunătățire continuă
Setarea regulilor de lucru între echipe
Elaborarea standardelor de livrare
Elaborarea operațiunilor standarde de operare
Elaborarea regulilor de lucru între departamente
-
REZULTATE AȘTEPTATE:
Rezultatele proiectelor pot fi: reducerea timpului
de executare a lucrărilor, îmbunătățirea indicatorilor
de livrare la timp, reducerea costurilor legate de
calitatea proastă a produselor, creșterea nivelului
decalitate a lucrărilor, creșterea nivelului de satisfacție
al clienților.