
„Fără date, ești doar o altă persoană cu opinii.”
– W. Edwards Deming
În orice companie, fiecare proces generează date, în timp ce majoritatea managerilor consideră că nu au suficiente informații pentru a lua decizii. Deseori, în timpul diagnosticărilor la clienții noștri, constatăm că una din constrângerile afacerii de a genera mai mult venit este multitudinea paradigmelor manageriale și convingerile nefondate. Nivelul scăzut de abilități în colectarea datelor și incapacitatea extragerii cunoștințelor din datele colectate, pot fi considerate cauze primare ale deciziilor manageriale cu impact negativ, mai ales în condițiile actuale de piață.
- ABORDAREA NOASTRĂ -
Suntem convinși că extragerea cunoștințelor din date, este un proces iterativ, de aceea este nevoie să fie echilibrat efortul dintre crearea unui mecanism tehnic de colectare și analiza datelor și formarea capacităților interne ale companiei de a reacționa eficient la cunoștințele obținute din lucru cu datele. Abordăm proiectele de analiză a datelor astfel încât să putem asigura dezvoltarea capacităților interne ale companiei de colectare și analiză a datelor și asistăm managementul în luarea deciziilor în baza cunoștințelor obținute.
SOLUȚIILE NOASTRE
Procesul de colectare a datelor
Analiza datelor
Extragerea cunoștințelor din datele existente
Elaborarea concluziilor
Elaborarea recomandărilor privind crearea capacităților interne de colectare și analiză a datelor
Ajustarea strategiei
-
REZULTATE AȘTEPTATE:
În urma proiectelor de analiză a datelor,vor fi
elaborate procesele de colectare a datelor, vor
fi elaborate acțiuni corective pentru utilizarea
cunoștințelor obținute. Exemple de subiecte
analizate: Analiza portofoliului produselor;
Ajustarea politicilor de preț; Rata de migrație
a clienților; Ajustarea standardelor de merchandising;
Decizii privind fidelizarea clienților; Managementul calității.